להיות כלכלן בפרסייס

זו עבודה מאתגרת, אבל אתה אוהב אותה ואין דרך אחרת-אתה חבר צוות בפרסייס

להיות מצוין, להיות מיוחד, להיבחר מתוך ההמון, להיות בשליטה, באחריות, לפעמים במאבק, להצטייד באורך רוח, לדעת לנתב את הדרך ולא רק את שלך כדי להזיז דברים, למרות שאתה הכי צעיר פה. יש לך אחריות ואתה ציר מרכזי אצל לקוחותיך. לפעמים אפילו תרגיש מרכזי מידי. זה קשה, אבל אתה אוהב את זה ואין לך דרך אחרת, אתה כלכלן בפרסייס.

להביט במי שמנהל אותך’ שלרוב צעיר כמעט כמוך – רק מנוסה יותר ומנחה אותך אבל גם קצת חבר. הוא ואתה נקשרתם ביחד להצליח באתגר הגדול שאתם עומדים בפניו.

להסתכל סביב ולראות אנשים, כמוך. כולם הצטיינו במשהו, בצבא, בלימודים, בספורט, במשהו. אחרת לא היו כאן. להיות גאה שאתה חלק מהם, מהקבוצה הזו שאתה תלוי בה אבל גם היא תלויה בך. אתה אוהב את זה ואין לך דרך אחרת, אתה כלכלן בפרסייס.

לארגון הזה שאתה עובד בו קוראים פרסייס, הוא קיים 26 שנה ויש בו כבר 300 עובדים, הוא נמצא בכל הארץ, גם בארה”ב ובלונדון. בכלל לא ברור לך איך זה יכול להיות שהארגון גם תלוי בך ולא רק אתה תלוי בו.
גרעין יסודה של פרסייס נמצא באיתור, פיתוח, שיתוף וקידום של העובדים המתאימים לה ביותר, מתוך הבנה שעליהם ורק עליהם בנויה הצלחתה.

בחרת לעבוד בחברה ייחודית ומיוחדת. אנחנו נדרוש ממך נאמנות, נדרוש להיות במקום הראשון, ללמוד לבד ולפעמים תוך כדי תנועה ולהביא תוצאות. זה מאתגר, אבל אתה אוהב את זה ואין לך דרך אחרת, אתה כלכלן בפרסייס.